2019-05-14 0
Международният филмов фестивал в Кан отново си партнира с Renault за своето 72-тото издание, което ще се проведе от 14 до 25 май 2019 г. Официалният автопарк ще се състои от 300 автомобила Renault, сред които Renault Espace, Talisman, Twizy и Zoe. Renault ще организира над 20 000 трансфера до филмови премиери, интервюта и до червения килим.
Киното предлага познаваемост в световен мащаб, включително на ключови пазари като Китай, Бразилия, Индия, Латинска Америка и Русия. "Това е истинско предимство за марката Renault и нашите автомобили, чрез които можем да демонстрираме технологии и изтънчен дизайн в медиите по цял свят", заяви Клод Юго, Директор Връзки с обществеността в Groupe Renault.
Всяка година около 40 автомобила Renault участват в около 200 телевизионни предавания и филми, включително френските сериали "Черен барон" и "Десет процента" и филмите "Жена на война" на Бенедикт Ерлингсон и "Видение" от Наоми Кавасе.
Alpine A110 в новия филм на Клод Льолуш
"Тази година Alpine A110 изиграва фантастична роля в "Най-добрите години от един живот", най-новия филм на Клод Льолуш с Жан-Луи Трентинян и Анук Айме, представен извън конкурса. Льолуш е филмова легенда и единственият френски режисьор, печелил "Златна палма" и "Оскар" за най-добър чуждоезичен филм за "Един мъж и една жена" през 1966 г. ", каза Клод Хуго.
Renault партньор в киното от над 120 години
Историята датира от 1898 г., когато братя Люмиер създават първите си филмови студия в близост до фабриката на Renault на остров Сегуин в Булон Биянкур. В резултат на близките отношения, създадени между двете семейства, Renault се превръща в предпочитан партньор на актьори и режисьори. Автомобилите Renault участват в първите рекламни филми, а по-късно във филми на Жорж Мелиес, Жулиен Дювивие, Жак Тати, Клод Соте, Стивън Спилбърг, Джеймс Камерън и Вим Вендерс.
Освен на Международния фестивал в Кан, Renault е партньор на Унифранс и френските филмови награди "Сезар", както и на фестивалите в Довил, Лион, Кобург и Ангулем.